maanantai 30. maaliskuuta 2015

Lähtö aamu

Minulla on ollut haaveena jo monen vuoden ajan päästä vähän pidemmäksi aikaa ulkomaille, irti arjesta ja kaikesta tavallisesta. Haluan seikkailla, kuin Nuuskamuikkunen, hypätä suoraan tuntemattomaan, jotta voin palata ja nauttia kotona olosta paremmin. Nyt sain tähän tilaisuuden, joten lähdin.


Istun junassa, matkalla Iisalmesta Helsinkiin, nyt on hyvästi aikaa tämän aloittamiseen. Minun on tarkoitus hypätä junasta Tikkurilassa. Sieltä bussilla lentoasemalle. Finnairin kone vie minut sieltä Amsterdamiin, jossa minun täytyy etsiä juna jolla pääsen Groningeniin. Tilanväki tulee hakemaan minut sieltä. Paluu on toukokuun alussa, eli olen tilalla reilun kuukauden.


Lähtöaamuna eli tänään tunnelmat olivat haikeat, tyttöystävä, perhe ja kaverit jäivät taakse. Kun pääsin junaan innostus tästä matkasta  nousi huippuun. Vielä ei ole ikävä, mutta se tulee varmasti ennenpitkää. Eniten minua jännittää miten löydän oikean lentsikan ja oikean junan hollannissa.


Zwollessa oli junan vaihto. Vaihto aikaa 2 minuuttia ja juna jolla tulin oli yli minuutin myössä. Piti juosta laiturin yli seuraavaan junaan. Ovet menivät kiinni juuri kun hyppäsin kyytiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti